Zendesk Workforce Management.
Zendesk WFM.
Workforce management (WFM) er avgjørende for enhver kundeserviceoperasjon, og Zendesk tilbyr en rekke verktøy og funksjoner for å hjelpe bedrifter med å administrere arbeidsstyrken på en effektiv måte. Med verktøy for bemanningsplanlegging, ressursallokering og agentproduktivitet kan Zendesk Workforce Management bidra til å forbedre kundeopplevelsen og redusere kostnadene.
La oss se på Zendesk Workforce Management:
Forutse bemanningsbehov.
Utnytt eksisterende data om kontaktvolum til å lage bedre bemanningsprognoser på få minutter. Vit hvor mange agenter du vil trenge, når du vil trenge dem, og hvilke kanaler de bør fokusere på.
Automatisk planlegging.
Opprett automatisk timeplaner som inkluderer lunsj, pauser og de spesifikke supportoppgavene agentene dine må fokusere på gjennom dagen.
Overvåk aktivitet i sanntid.
Få innsikt i agentenes aktivitet, oppmøte og etterlevelse av timeplanen. Identifiser muligheter for veiledning som forbedrer produktiviteten. Skap tilpassede oversikter som viser når KPIer faller i sanntid, slik at teamene kan tilpasses seg riktig kanal etter behov.
Få innsikt du kan omskape til handling.
Få innsikt på ledernivå i ditt teams ytelse og gå så dypt som nødvendig for å vite hvordan du kan påvirke dine mål. Tilpass rapporteringsmaler med de viktigste KPIene og relevant informasjon.
Gi en bedre opplevelse for agentene.
EX er viktig og ved å gi agentene detaljerte timeplaner og la dem fokusere på én oppgave av gangen, vil de levere bedre kundeopplevelser. Agentene vil bli varslet i Zendesk fem minutter før de får tildelt neste oppgave..