Zendesk AI Agents.
.jpg?height=1920&name=Ultimate%20mobil%20(1).jpg)
%203.jpg?width=1024&name=Ultimate%20(600)%203.jpg)
Zendesk AI Agents: En av markedets beste løsninger for generativ AI og automatisering av chat og e-post.
Når du bruker Zendesk AI Agents, får du tilgang til en rekke avanserte funksjoner som gjør supporten din mer effektiv og tilgjengelig. Løsningen avlaster agentene og reduserer arbeidsmengden. Resultatet er mer fornøyde ansatte.
I tillegg øker AI Agents tilgjengeligheten til supporten ved å utføre visse handlinger selv utenfor arbeidstiden til supportagentene. Dette sikrer at kundene får hjelp når de trenger det, noe som øker kundetilfredsheten betydelig.
Eksempler på bruksområder er:
- Endre booking for reiser og arrangementer.
- Håndtere retur og bytte av varer kjøpt i netthandel.
- Oppgradere reiser og hotellrom.
- Endre ordre gjort i netthandel.
- Endre kontaktinformasjon.
- Få raske svar på vanlige spørsmål som angrefrist, åpningstider, garantier og retningslinjer.
La oss se på Zendesk AI Agents funksjonalitet:

Zero-Training AI engine.
Med Zendesk's Zero-Training AI engine trenger du ikke bruke tid på å trene boten. Den automatiserer og kontinuerlig trener seg selv basert på de mest vanlige henvendelsene i din bedrift, noe som gir raske resultater uten behov for manuell trening. I motsetning til tradisjonelle metoder som bruker NLP for å organisere semantisk lignende meldinger kalt intents, trenger ikke Zendesk sin løsning manuell trening for å fungere.

ZendeskGPT gir god språkstøtte.
Zendesk støtter 109 språk, noe som betyr at du kan betjene en global kundebase effektivt og på deres foretrukne språk. ZendeskGPT sørger for naturlige samtaler uansett språk og støtter til og med norsk, svensk og dansk. Dette gjør det enkelt å tilby en konsekvent og høy kvalitet på kundesupport, uansett hvor kundene dine befinner seg.

Fleksibilitet og integrasjon.
Boten kan hente informasjon fra flere kunnskapsbaser og eksterne systemer, så lenge de er tilgjengelige via API. Dette gir fleksibilitet til å integrere boten med forskjellige systemer og datakilder, slik at den kan utføre handlinger i eksterne systemer basert på henvendelsene.

Intelligent ruting og behandling.
Zendesk AI Agents kan automatisk rute, berike, prioritere, tagge og slå sammen henvendelser, noe som effektiviserer supportprosessen. Dette betyr at henvendelsene alltid kommer til riktig agent eller avdeling, og at agenter har all nødvendig informasjon tilgjengelig så de kan jobbe effektivt.

Naturlig språkbehandling.
Boten skriver naturlige setninger og kan holde samtaler basert på kunnskapsbasene du velger som intelligens. Den kan også dele artiklene hvor den henter svarene fra, noe som gir kundene klar informasjon og god flyt i samtalene.

Sikker datahåndtering.
Zendesk AI AGents prioriterer sikkerhet og er både GDPR- og SOC2 type 2-kompatible. Dette betyr at du kan være trygg på at kundedataene dine håndteres på en sikker og lovlig måte.
Zendesk AI Agents avlaster agentene og øker kundetilfredsheten.
Snakk med oss om AI og kundeservice.