Zendesk
Support Suite
Zendesk
Support Suite
Gjør det enkelt for kundene dine
Tilby kundeservice via kanaler som er praktisk for kundene dine, så er det enkelt for dem å få svarene de trenger.

Møt kundene dine der de er
Gi støtte hvor som helst, slik at kundene dine alltid kan nå deg. Samtalen holder kontakten, uansett hvordan de velger å ta kontakt (over meldinger, chat, sosiale medier, e-post eller telefon).
Gi kundene mulighet til å
hjelpe seg selv
Bygg et integrert hjelpesenter og forum. Kunder kan løse problemer i sitt eget tempo – samtidig som løsningstiden for kundeveiledere reduseres.
Sett et personlig preg som skalerer
Tilpass opplevelsen for hver kunde, selv når du vokser. Bruk automatisering og AI-drevne roboter for å få samlet riktig informasjon og sikre at kundene aldri trenger å gjenta seg.

Sett teamet ditt opp for suksess
Hjelp kundeveiledere, administratorer og interne team til å gjøre sitt beste. Zendesk tilbyr robuste verktøy som er enkle å bruke.
Administrer og svar fra ett samlet sted
Gjør det lettere å spore, prioritere og svare på kunder med ett samlet arbeidsområde. Med fullstendig kundekontekst – inkludert 1200+ forhåndsbygde integrasjoner – kan kundeveilederne gi bedre og mer personlig støtte.
Øk effektiviteten
Spar tid for kundeveiledere med samarbeidsverktøy som effektivt kobles til interne og eksterne partnere. Hjelp dem med å svare raskere med forhåndsdefinerte svar og riktige detaljer for hver henvendelse.
Arbeid smartere med ruting og intelligens
Utnytt innebygd ruting og intelligens for å samle kritiske detaljer og redusere dataregistrering. I tillegg kan systemet eskalere saken til kundeveilederen som er best egnet til å hjelpe.
Lever skalerbart selvbetjent innhold
Gjør det enkelt å forvalte kunnskapsbasen med Zendesk Knowledge Capture app. Del arbeidsmengden ved å få agenter til å bidra med ekspertise direkte fra arbeidsområdet de jobber i.
Hold virksomheten din i sync
Tilpass systemet med en åpen og fleksibel plattform som du kan skalere, utvide og optimalisere når virksomheten din endres.
Integrer med systemene dine
Integrer alle relevante kundedata ved hjelp av Zendesk sine kraftfulle API. Zendesk sin app store har i tillegg 1200+ ferdigutviklede applikasjoner og integrasjoner som kan installeres.
Administrer et samlet syn på kunden din
Lag ett samlet syn på kunden din. Bruk den til å tilpasse opplevelser på tvers av hele kundereisen. Zendesk gir deg innsikten kundeveiledere dine trenger, samlet i ett brukergrensesnitt.
Gi mening med det hele med handlingsbar innsikt
Analyser, overvåk og handle ut fra hva kundene dine trenger. Alt fungerer på tvers av salgs-, service- og tredjepartssystemer med brukervennlig analyse og rapportering.