Om Kundelab.
Vi er en norsk autorisert Zendesk Partner og bistår bedrifter som trenger Zendesk konsulenter.
Hos Kundelab vil du møte de samme erfarne menneskene i hele prosessen. Vi er gode problemløsere med lang erfaring innen en rekke bransjer. Vi jobber tett med kundene våre for å forstå deres behov og for å finne de gode løsningene. Ta gjerne kontakt med oss for en hyggelig kundeservice-prat.
Møt menneskene i Kundelab.
Patrick Bu Jonassen
Daglig leder og Seniorkonsulent
Patrick er en erfaren leder og konsulent med solid bakgrunn innen kundeservice, IT-service desk og forretningsutvikling. Han brenner for god kundeservice og bruker sin praktiske erfaring til å hjelpe andre bedrifter med å implementere og optimalisere deres Zendesk-løsninger.
Gjennom årene har Patrick opparbeidet en imponerende innsikt og kompetanse på Zendesk-plattformen og nærliggende systemer. Han er anerkjent for sin strukturerte tilnærming og evne til å se helhetlige og gode løsninger. Med 8 års erfaring på Zendesk jobber han raskere enn de fleste og hånterer prosjekter av alle størrelser.
E-post: patrick@kundelab.no
Mai Lena Mondal
Partner og Seniorkonsulent
Mai Lena er en erfaren konsulent med ekspertise innen kundeservice, digital markedsføring og datadrevet optimalisering. Hun er spesialisert på Zendesk-implementering, -optimalisering og -administrasjon, med en lidenskap for Zendesk Explore.
Mai Lena foretrekker å jobbe tett med kundene over lengre perioder og mener det er på denne måten man lager de beste kundeservice-løsningene. Jo mer innsikt man har i kundens identifiserte og latente behov, jo bedre får man tilpasset Zendesk løsningen. Mai Lena har satt opp globale kontoer og vet hva som skal til for å bygge skalerbare løsninger for store og små bedrifter.
E-post: mailena@kundelab.no
Alice Scharrer
Seniorkonsulent
Alice Scharrer har nylig blitt en del av teamet i Kundelab og bringer med seg et omfattende spekter av erfaring innen kundeservice og prosjektstyring. Med flere års erfaring som Teamleder for kundesupport i både Active Brands AS og Publikat GmbH (SIGNA Sports United), har Alice utviklet sterke analytiske ferdigheter og dyptgående kompetanse innen kundetilfredshet. Hennes tekniske ferdigheter spenner fra forretningsløsninger som 3CX og Salesforce Commerce Cloud til prosjektverktøy som JIRA og Confluence, noe som gjør henne godt rustet til å lede og forbedre kundeserviceprosesser.
Alice har også erfaring med en rekke verktøy for virksomhetsadministrasjon, inkludert Microsoft Dynamics 365, SAP og Zendesk. Hun har et skarpt blikk for detaljer og motiveres av å skape gode kundeopplevelser.
E-post: alice@kundelab.no