Når man ser etter et CRM-system (Customer Relationship Management) er det flere viktige faktorer man bør vurdere:
Vi vil i denne artikkelen ta utgangspunkt i Zendesk Sell, les om andre CRM-system i denne artikkelen.
Zendesk Sell er et totalt CRM system som inkluderer funksjonalitet for customer management, salgs tracking, salgs pipeline og forecast. Produktet tilbyr sømløs integrasjon til egen e-post i tillegg til telefoni via Sell Voice og SMS. Zendesk Sell er et godt salgsverktøy som kombinerer brukervennlighet med ny teknologi og intelligens.
Zendesk Sell er en brukervennlig og intuitiv CRM løsning. CRM løsningen gir en helhetlig oversikt over hele salgsprosessen og kundereisen. Dette gir bedriften muligheten til å identifisere og løse eventuelle flaskehalser eller problemer i salgsprosessen eller kundereisen og dermed øke effektiviteten og produktiviteten. Zendesk Sell fungerer ut av boksen, noe som gjør det enkelt for brukere å lære programvaren, og dermed redusere tiden det tar å implementere og bruke programvaren.
En annen fordel med Zendesk Sell er at det tilbyr kraftige funksjonalitet for å administrere leads og kunder. Her er noen av disse:
Brukergrensesnittet er veldig oversiktlig, man har offline access og systemet synker på tvers av enhetene koblet til kontoen din. Zendesk Sell er en skybasert SFA-programvareløsning som du enkelt logger deg på fra alle enheter. En egenskap som skiller Zendesk Sell fra andre skybaserte SFA-programvareløsninger, er dens intuitive og brukervennlige grensesnitt.
Zendesk Sell har integrasjoner til en rekke andre systemer som forbedrer CRM systemet. Integrasjonene er blant annet PandaDoc, Harvest, Magento, interaktive kart, WooCommerce, Cisco, Calendly, Hubspot, Shopify, Mailchimp og Zendesk Support for å nevne noen. I tillegg kan man kjøpe Sales Engagement Tools (Reach) som hjelper salgsteamet komme i kontakt med kvalifiserte leads, i tillegg til at verktøyet beriker kontaktinformasjonen man allerede har.
Man kan enkelt integrere Zendesk Sell med eksisterende eller nødvendige forretningsprosesser for og øke funksjonaliteten til CRM systemet ytterligere.
I tillegg til å få tilgang til Zendesk sitt kundestøtte team om du kjøper Zendesk Sell, vil du om du kjøper Zendesk Sell via Kundelab, få tilgang på norsk kundestøtte for Zendesk Sell. Les mer om Support til Zendesk her.
Zendesk Sell er et sikkert CRM-system. Som en del av Zendesk-suiten har Zendesk Sell implementert sikkerhetstiltak for å beskytte brukernes data og opprettholde personvern. Noen av disse er:
Zendesk Sell gir også omfattende rapporteringsfunksjoner som gir bedriften innsikt i salgsaktiviteter og ytelse. Disse rapportene gir verdifull innsikt som kan hjelpe bedriften med å ta informerte beslutninger om salgsstrategi, kundestrategi og ressursallokering. Zendesk Sell har også en kraftig funksjon for salgsprognoser som hjelper bedrifter med å forutsi fremtidige inntekter og salgsmuligheter. Dette gir bedriften muligheten til å planlegge og tilpasse seg fremtidige salgsaktiviteter og ressurser.
Prisene for Zendesk Sell CRM system, kan variere avhengig av antall brukere, funksjoner og tilleggsalternativer som velges. Zendesk Sell tilbyr flere prisplaner som er skreddersydd for ulike behov. Kontakt oss for å finne planen som passer best for dere.