Grunnmodellene til Zendesk, som er basert på flere tiår med kundeopplevelsesdata og bransjespesifikk innsikt, er allerede en stor suksess blant kunder og har spart dem hundrevis av timer hver uke. Ved å integrere OpenAI-teknologi vil Zendesk kunne tilby enda mer avanserte og intelligente funksjoner som vil hjelpe bedrifter å kostnadsoptimalisere kundeservice.
Den unike AI-tilnærmingen til Zendesk revolusjonerer kundeopplevelsesløsninger ved å tilby intelligente svar på kundehenvendelser uten behov for koding eller kostbar modellbygging. Zendesk Suite inneholder allerede en rekke AI-drevne CX-funksjoner, som samtalemelinger, bots, kunnskapsadministrasjon, avanserte analyser og selvbetjeningsverktøy. Ved å legge til OpenAI vil Zendesk kunne tilby bedriftene en unik løsning for å forbedre kundeopplevelsene og skalere til nivåer som tidligere ikke var oppnåelige.
Med OpenAI vil man rask kunne se hva kjernen i lange kundehenvendelser er, så man raskere kan gi god og riktig hjelp. Dette vil drastisk redusere tiden det tar å løse en sak.
Zendesk foreslår allerede manglende artikler til kunnskapsbasen les mer her. Med OpenAI vil de manglende artiklene automatisk opprettes. I tillegg blir tilhørende svarmaler foreslått for Zendesk administratorer.
OpenAI skriver et utfyllende svar for agentene. Agentene trenger bare skrive et par ord og klikke på en knapp for å få KI til å skrive resten.
Disse funksjonene vil hjelpe bedriftene med å øke produktiviteten og forbedre effektiviteten på kundeservice.
Cristina Fonseca, AI-leder hos Zendesk, forklarer at "Al can help teams be more consistent, better understand customers, and derive insights from data. We provide the best Al tools that customers can start using in minutes. Our work with cutting-edge partners like OpenAl, helps us leverage the newest technology available to accelerate businesses’ ability to unlock the value of their customer interactions." Les mer her.
Samarbeidet mellom Zendesk og OpenAI et spennende steg i retning av å tilby bedrifter verktøy som gjør det mulig å levere intelligente, effektive og enestående kundeopplevelser. Dette er en viktig utvikling for alle som jobber med kundeservice.
Snakk med oss om Zendesk og OpenAI.