2 MIN LESETID

Zendesk annonserer OpenAI samarbeid

Zendesk, en av de ledende aktørene innen kundeopplevelsesløsninger, har nylig annonsert et spennende samarbeid med OpenAI, et av de mest innovative selskapene innen kunstig intelligens (KI). Samarbeidet vil gjøre det mulig for bedrifter å utnytte kraften til AI for å forbedre kundeopplevelsene sine på en intelligent og effektiv måte.

Kostnadsoptimaliser din kundeservice med Zendesk og OpenAI

Grunnmodellene til Zendesk, som er basert på flere tiår med kundeopplevelsesdata og bransjespesifikk innsikt, er allerede en stor suksess blant kunder og har spart dem hundrevis av timer hver uke. Ved å integrere OpenAI-teknologi vil Zendesk kunne tilby enda mer avanserte og intelligente funksjoner som vil hjelpe bedrifter å kostnadsoptimalisere kundeservice.

OpenAI revolusjonerer kundeservice løsninger

Den unike AI-tilnærmingen til Zendesk revolusjonerer kundeopplevelsesløsninger ved å tilby intelligente svar på kundehenvendelser uten behov for koding eller kostbar modellbygging. Zendesk Suite inneholder allerede en rekke AI-drevne CX-funksjoner, som samtalemelinger, bots, kunnskapsadministrasjon, avanserte analyser og selvbetjeningsverktøy. Ved å legge til OpenAI vil Zendesk kunne tilby bedriftene en unik løsning for å forbedre kundeopplevelsene og skalere til nivåer som tidligere ikke var oppnåelige.

Med OpenAI vil Zendesk få følgende funksjoner:

1. Oppsummering av innhold i kundehenvendelser:

Med OpenAI vil man rask kunne se hva kjernen i lange kundehenvendelser er, så man raskere kan gi god og riktig hjelp. Dette vil drastisk redusere tiden det tar å løse en sak.

2. Oppretting av kunnskapsbase og makroer:

Zendesk foreslår allerede manglende artikler til kunnskapsbasen les mer her. Med OpenAI vil de manglende artiklene automatisk opprettes. I tillegg blir tilhørende svarmaler foreslått for Zendesk administratorer.

3. Utvidede agentsvar:

OpenAI skriver et utfyllende svar for agentene. Agentene trenger bare skrive et par ord og klikke på en knapp for å få KI til å skrive resten.

Disse funksjonene vil hjelpe bedriftene med å øke produktiviteten og forbedre effektiviteten på kundeservice.

Zendesk forklarer OpenAI samarbeidet

Cristina Fonseca, AI-leder hos Zendesk, forklarer at "Al can help teams be more consistent, better understand customers, and derive insights from data. We provide the best Al tools that customers can start using in minutes. Our work with cutting-edge partners like OpenAl, helps us leverage the newest technology available to accelerate businesses’ ability to unlock the value of their customer interactions." Les mer her.

Samarbeidet mellom Zendesk og OpenAI et spennende steg i retning av å tilby bedrifter verktøy som gjør det mulig å levere intelligente, effektive og enestående kundeopplevelser. Dette er en viktig utvikling for alle som jobber med kundeservice.

Snakk med oss om Zendesk og OpenAI.