2 MIN LESETID

Kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser

Zendesk Support Suite er et markedsledende kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser, med verktøy som gjør det enkelt for kundene dine, setter teamet ditt opp for suksess og holder virksomheten din i sync.

 

Gjør det enkelt for kundene dine med et markedsledende system for kundeservice

Bildet gir en oversikt over kanalene Zendesk støtter: whatsapp, Messenger, Instagram, SMS, telefon, e-post m.m.


 

Bruk et kundeservice system som muliggjør kontakt via kanaler som er praktisk for kundene dine, så er det enkelt for dem å få svarene de trenger. Gi støtte hvor som helst, slik at kundene dine alltid kan nå deg. Med omnikanal-funksjonalitet har man oversikt, uansett hvordan de velger å ta kontakt (over meldinger, chat, sosiale medier, e-post eller telefon). Bygg et integrert hjelpesenter og forum. Kunder kan løse problemer i sitt eget tempo - samtidig som løsningstiden for kundeveiledere reduseres.

Tilpass opplevelsen for hver kunde, selv når du vokser. Bruk automatisering og AI-drevne roboter for å få samlet riktig informasjon og sikre at kundene aldri trenger å gjenta seg.

 

Kundeservice er ikke alltid lett. Sett teamet ditt opp for suksess med et kundeservice-system som er enkelt å bruke

Skjermdump av Zendesken til Kundelab som gir innsikt i hvordan brukergrensesnittet til Zendesk ser ut.

Zendesk gir agentene et samlet arbeidsområde


Hjelp kundeveiledere, administratorer og interne team til å gjøre sitt beste. Zendesk tilbyr robuste kundeservice-verktøy som er enkle å bruke. Gjør det lettere å spore, prioritere og svare på kunder med ett samlet arbeidsområde. Med fullstendig kundekontekst - inkludert 1200+ forhåndsbygde integrasjoner - kan kundeveilederne gi bedre og mer personlig støtte. Spar tid for kundeveiledere med samarbeidsverktøy som effektivt kobles til interne og eksterne partnere.

Hjelp dem med å svare raskere med forhåndsdefinerte svar og riktige detaljer for hver henvendelse. Utnytt innebygd ruting og intelligens for å samle kritiske detaljer og redusere dataregistrering. I tillegg kan systemet eskalere saken til kundeveilederen som er best egnet til å hjelpe.

Gjør det enkelt å forvalte kunnskapsbasen med Zendesk Knowledge Capture app. Del arbeidsmengden ved å få agenter til å bidra med ekspertise direkte fra arbeidsområdet de jobber i.


Hold virksomheten din i sync med et system som gir dere handlingsbar innsikt

Bildet viser en graf som illustrerer data man kan hente ut fra kundeservice systemet.

Tilpass systemet med en åpen og fleksibel plattform som du kan skalere, utvide og optimalisere når virksomheten din endres. Integrer alle relevante kundedata fra kundeservice ved hjelp av Zendesk sine kraftfulle API. Zendesk sin app store har i tillegg 1200+ ferdigutviklede applikasjoner og integrasjoner som kan installeres. Lag ett samlet syn på kunden din. Bruk systemet til å tilpasse opplevelser på tvers av hele kundereisen. Zendesk gir deg innsikten kundeveilederne dine trenger, samlet i ett brukergrensesnitt. Analyser, overvåk og handle ut fra hva kundene dine trenger. Alt fungerer på tvers av salgs-, service- og tredjepartssystemer med brukervennlig analyse og rapportering.

Snakk med oss om kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser.