Det er enkelt å komme i gang med Zendesk, men det er ikke lett å vite hva alle innstillinger er og hvordan man best utnytter produktet. Det er mange fallgruver og derfor lett å sette opp produktet uten å ta hensyn til at løsningen skal vokse, eller bruke funksjonene feil. Vi hjelper dere å navigere gjennom alle mulighetene og sørger for at dere kommer raskt i gang
Av erfaring vet vi at ingen bedrifter bruker Zendesk likt. Vi har lang erfaring med å skreddersy Zendesk til ulike behov. Vi bistår så dere får et best mulig produkt, tilpasset deres behov.
Vi setter opp rapporter i Explore med de mest relevante spørringene tilpasset deres KPIer. På denne måten kan vi identifisere forbedringspotensial og flaskehalser. Vi hjelper dere å optimalisere løsningen, med utgangspunkt i funn i dataene.
For å sørge for gode kundeopplevelser, er det essensielt at agentene som bruker Zendesk, til enhver tid kan Zendesk og bruker produktet riktig. Vi tilbyr opplæring som onboarder nye agenter og som videreutvikler de som allerede kan Zendesk, så de utnytter produktets ytterste potensiale og jobber så smart som mulig. Snakk med oss om Zendesk.