a) Klikk på profilbildet eller avataren din øverst I høyre hjørne, når du er logget inn på Zendesk-kontoen din.
b) Klikk på “Get help“ eller “Få hjelp“ om du har angitt språk til norsk.
c) Snakk med Z bot, eller skriv “talk to agent“ for å bli satt videre til en agent.
d) Det gjør ikke noe om du blir frakoblet widgeten, du vil få varsel via e-post når du får svar fra en agent. Da er det bare å navigere til widgeten via Zendesk-kontoen din.
Om du av en eller annen grunn ikke kommer inn på kontoen din og trenger å komme I kontakt med Zendesk support, kan du ta kontakt via Zendesk Help Center.
a) Åpne widgeten og snakk med Z bot.
b) Be om å snakke med en agent og Z bot vil hjelpe bistå deg så du får verifisert brukeren din og logget på Zendesk-kontoen din.
c) Følg veiledningen beskrevet under punkt 1.
Har du problemer med å få tak I Zendesk support, problemer med å beskrive problemet du har, eller er du ikke fornøyd med svaret du har fått fra Zendesk support? Vi hjelper deg med dialogen. Vi tilbyr også Zendesk Support på norsk.