Zendesk er en ledende programvareleverandør av kundeservicesystemer som gir bedrifter verktøyene de trenger for å håndere og forbedre kundeopplevelsen. Zendesk tilbyr en rekke produkter som kan hjelpe bedrifter å håndtere kundene sine på en effektiv måte. Her er en presentasjon av Zendesk produktene.
Zendesk Support
Zendesk Support er Zendesk sitt flaggskipprodukt og en av de mest omfattende løsningene for kundeservice som er tilgjengelige i dag. Denne support programvaren gir kundeserviceteamet et samlet sted for å håndtere alle henvendelser fra kunder, uansett om de kommer via e-post, telefon, chat eller sosiale medier. Fra Zendesk Support har man tilgang til kunnskapsbasen og selvhjelpsportalen - Guide, apper og annen kundeservice software fra ett og samme brukergrensesnitt. Fra rapporteringsverktøyet kan man sende avanserte spørringer til Zendesk Support for å få god innsikt i hvordan kundeservice presterer. Alle disse funksjonene gir kundeservice-teamet innsikt i ytelse og trender, og hjelper dem med å forbedre kundeopplevelsen.
Zendesk Chat
Zendesk Chat gir kundeserviceteamet muligheten til å kommunisere med kunder i sanntid via chat på nettstedet eller i mobilapplikasjoner. Dette produktet gjør det enkelt for kundeservice-teamet å raskt og enkelt besvare henvendelser fra kunder, og gi dem personlig oppmerksomhet. Zendesk Chat inkluderer funksjoner som predefinerte svar, triggere og sanntidsanalyser. Chat har verktøy som gir innsikt i ytelse og tilpasset rapportering for å hjelpe teamet med å forbedre kundeopplevelsen.
Zendesk Talk
Zendesk Talk gir kundeservice-teamet en enkel og effektiv måte å håndtere kundesamtaler på. Denne programvaren er skybasert og integrert med Zendesk Support og gir agenter muligheten til å besvare samtaler fra kunder direkte fra en nettleser. Talk inkluderer også funksjoner som køhåndtering, tastevalg, rask innspilling/endring av telefonmeldinger, sanntidsanalyser, innspilling av samtaler for kvalitetskontroll og opplæring.
Zendesk Guide
Zendesk Guide hjelper bedrifter å opprette og administrere en kunnskapsbase med artikler, dokumentasjoner og ofte stilte spørsmål. Dette gir kunder og ansatte muligheten til selvbetjening og å finne svarene de søker uten å bruke menneskelige ressurser. Denne programvaren inkluderer funksjoner som artikkelmal, integrasjon med Zendesk Support og analyseverktøyet Explore, så man får innsikt i hvor godt selvhjelpsportalen fungerer. Guide gir også mulighet for kunder til å gi tilbakemelding på artikler og hjelper bedrifter med å identifisere områder der de kan forbedre kundeservicen.
Zendesk Gather
Zendesk Gather er nettsamfunnsløsningen til Zendesk. Forumet er sømløst integrert med Zendesk Guide. Er kundegruppen aktiv i nettsamfunn, er det fint å kunne tilby en plattform hvor ansatte i bedriften kan svare opp og veilede de aktive community deltakerne. I tillegg vil man få verdifull innsikt i kundegruppen om de aktivt får bidra med å stemme frem endringsønsker.
Zendesk Explore
Zendesk Explore er en avansert programvareløsning som gir bedrifter muligheten til å hente ut og analysere data om kundeopplevelsen. Denne programvaren er en del av Zendesk-familien og tilbyr en omfattende oversikt over hvordan kundeservice-teamet presterer, og gir dem innsikt i hva som fungerer og hva som ikke fungerer når det gjelder kundeservice. Zendesk Explore inkluderer funksjonalitet som tilpassede dashboards, mange standard spørringer ute av boksen, muligheten til å selv bygge avanserte formler og spørringer og ekstern deling av rapporter. Les mer om Kundeservice KPIer her.
Zendesk Sunshine
Zendesk Sunshine er en åpen og fleksibel CRM-plattform som lar bedrifter integrere og analysere data fra forskjellige kilder. Zendesk Sunshine inkluderer funksjoner som dataintegrasjon, analyse og sanntidsvarsler.
Til sammen gir Zendesk produktene en omfattende plattform som hjelper bedrifter å håndtere kundehenvendelser, bygge bedre kunderelasjoner og levere gode kundeopplevelser.
Har du spørsmål om Zendesk produktene?
Som en autorisert Zendesk partner i Norge, er vi oppdatert på alle Zendesk sine produkter og har lang erfaring med å bistå små og store bedrifter. Snakk med oss om Zendesk.