2 MIN LESETID

Gratis Zendesk Suite trial

Start en gratis Zendesk Suite trial og kom igang med et kundeservicesystem.

Et system for kundeservice er viktig for å hjelpe teamet ditt med å ta imot, behandle og svare på kundehenvendelser av alle typer. Kundeserviceprogramvare kan virke automatisert og upersonlig, men med Zendesk får du en programvare som styrker kundeserviceteamet ditt, gir dem en oversikt over kundehenvendelser, og hjelper dem med å levere god service.

Zendesk er enkel å bruke og integreres med eksisterende verktøy, slik at teamet ditt kan komme raskt i gang. Og hvis du trenger mer funksjonalitet etter hvert som bedriften vokser, kan Zendesk løpende tilpasses for å imøtekomme dine behov.

God kundeservice er et konkurransefortrinn

God kundeservice er ikke lenger bare en hyggelig gest, men en nødvendighet for å holde på kundene dine og opprettholde en sterk konkurranseposisjon. Over 50% av kunder svarer at de vil bytte leverandør etter en dårlig opplevelse, og tallet øker til hele 73% etter flere dårlige opplevelser*. Derfor er det viktig å levere enestående kundeservice, og Zendesk Suite kan hjelpe deg med å gjøre nettopp det.

Som partner av Zendesk har vi hjulpet mange bedrifter med å forbedre kundeservicen sin og øke kundelojaliteten. Zendesk Support gir kundeserviceteamet ditt en organisert oversikt over kundens forespørsler og gir verktøyene de trenger for å levere enestående kundeservice på en rekke kanaler. Med Zendesk Suite kan teamet ditt håndtere alt fra e-post- og telefonsamtaler til samtaler på sosiale medier og chatmeldinger, fra en sentralisert plattform.

Bilde av Zendesk sin logo som et passende bilde til artikkelen om gratis Zendesk suite trial.
Styrk kundeservice teamet - Prøv Zendesk Suite gratis

Prøv Zendesk Suite gratis

Prøv Zendesk Suite gratis i dag og se hvordan det kan hjelpe din bedrift med å levere enestående kundeservice og øke kundelojaliteten. Som en autorisert forhandler av Zendesk Suite lisenser er vi klare til å hjelpe deg med å komme i gang.

Start din gratis prøveperiode

*Zendesk CX trends report 2023