Med disse nye mulighetene kan du:
Bruke autorespons i triggere for å sende automatiske offentlige svar til kunder og mottakere på kopi. Agentene vil nå kunne se meldingen som ble sendt til kunden som internal note i den aktuelle ticketen.
Legge automatisk til internal notes via triggere for å gi teamet ditt viktig informasjon uten at kunden ser det.
Dette gjør det enklere å holde både kunder og interne team oppdatert uten manuelle prosesser.
Tidligere var denne funksjonen begrenset til brukere av Advanced AI, selv om de ikke inneholder AI-funksjonalitet. Ved å fjerne denne begrensningen har Zendesk gjort det mer tilgjengelig for alle å bygge effektive arbeidsflyter.
Med denne oppdateringen kan du forbedre responstiden din og gi bedre service, samtidig som du sparer tid for teamet ditt. En vinn-vinn for både kundene og kundeserviceteamet!
Hvis du allerede bruker Zendesk, kan du begynne å bruke disse funksjonene ved å opprette eller redigere triggere i systemet ditt.
For mer informasjon eller veiledning om hvordan du setter opp optimale arbeidsflyter, ta gjerne kontakt med oss.