CX 2025: 5 nøkkeltrender innen kundeservice som vil prege 2025. Lær hvordan du kan bygge lojalitet og sikre suksess i CX i en AI-drevet ...
CX 2025: 5 nøkkeltrender innen kundeservice som vil prege 2025. Lær hvordan du kan bygge lojalitet og sikre suksess i CX i en AI-drevet ...
Zendesk kommer stadig med nyheter, her er noen av forbedringene Zendesk har gjort i 2024:
Ny medarbeider i Kundelab - Velkommen til teamet, Alice Scharrer!
Automatiser kundeservice med Zendesk Omnichannel Routing for raskere responstid og bedre arbeidsflyt. Les om funksjonene og fordelene for ...
Bli med på Zendesk event i København 22. oktober 2024. "ZENDESK PRESENTS Revolutionizing service with the power of AI"
Delta på Zendesk's Future of CX den 19. september. Meld deg på det digitale arrangementet her.
Oppdag hvordan Zendesk AI-agenter kan automatisere kundeserviceprosesser, redusere kostnader og forbedre effektiviteten. Les mer om ...
OCR Reader for Zendesk: Automatisk transkripsjon av skannede dokumenter, søkbar informasjon, økt nøyaktighet, tidsbesparelse og glade ...
Zendesk Relate 24. Oppdag høydepunktene fra Zendesk Relate 24 med fokus på nye funksjoner og forbedringer innen kundeservice og teknologi.
Zendesk har kjøpt Klaus et QA-verktøy med AI-funksjonalitet. Men hva er Klaus? Her er en gjennomgang av Klaus og hva oppkjøpet betyr for ...
For å maksimere nytten av Zendesk Support, er det flere grep man kan gjøre. Les fem tips for å skreddersy Zendesk Support til din bedrift.
Zendesk styrker AI-tilbudet og kunngjør planen om å kjøpe Ultimate, en ledende aktør innen AI-drevet automatisering av ...
80 % av forbrukerne forventer en sømløs kundereise hvor kundeservice og salg fungerer sømløst. Les hvordan Zendesk kan sørge for en sømløs ...
Kundeopplevelser 2024: Den intelligente CX-revolusjonen. Les artikkelen som oppsummerer hovedfunnene fra Zendesks CX Trends 2024-rapport ...
Zendesk webhooks er en funksjon i Zendesk som lar deg motta sanntidsvarsler eller oppdateringer fra hendelser i Zendesk. Les om Zendesk ...
Er Zendesk sikkert? Les hvordan Zendesk kombinerer sikkerhetsfunksjoner på bedriftsnivå og omfattende revisjoner når de jobber med ...
Chatbot-design kan være en spennende, men utfordrende oppgave. Les vår guide til en vellykket start på chatbot designprosessen.
Hvordan kan bedrifter måle og forbedre kvaliteten på sin kundebehandling? Svaret kan ligge i implementeringen av et kundehåndteringssystem. ...
Makroer i Zendesk fungerer som forhåndsdefinerte svarmaler som effektiviserer arbeidsflyten. Lær beste praksis for å maksimere nytten av ...
Har du noen gang hatt behov for å laste opp et excel-skjema eller annen informasjon i Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk Custom objects lar ...
Meld deg på Zendesk Webinar: Unlocking CX Excellence, 22. Nov. kl. 11:30 CET her. Lær om de mest innovative funksjonene Zendesk har lansert ...
Forstå forskjellene mellom Zendesk og Freshdesk. Les artikkelen som beskriver forskjellen på Zendesk og Freshdesk her.
AI-drop styrker Zendesks posisjon som ledende innen kundeservice. Les hvordan Zendesk styrker sin posisjon med kraftfulle generative ...
Kundelojalitet er en viktig faktor for enhver bedrifts suksess. Les strategier for å jobbe med kundelojalitet ved hjelp av ...
En Guide om Zendesk priser, planer og lisenser. Les Guiden vi har forsøkt utforme så du lettere kan navigere mellom Zendesk sine priser, ...
Zendesk kommer stadig med nyheter, her er noen av forbedringene Zendesk har gjort i 2023:
Zendesk Chatbot på norsk: Fremtidens Chatbot for kundeservice. Les hvordan Zendesk Chatbot fungerer og hvordan den kan være til nytte for ...
Kunstig intelligens (AI) er i ferd med å transformere måten vi jobber med kundeservice på. Les hvorfor de ansatte er avgjørende, skal AI ...
Oppdag 12 kundeservice-ferdigheter som gir god kundeopplevelse (CX). De omfatter en blanding av tekniske og myke ferdigheter, les dem her.
Definisjon på kundeservice og 4 tips til god kundeservice. Kundeservice er støtten du tilbyr dine kunder, fra de tar kontakt og i tiden ...
Kundeservice KPIer - Kritiske KPIer for å optimalisere kundeservice-teamet. Les hvilke KPIer du bør overvåke regelmessig for å optimalisere ...
Delt e-post kan være upraktisk og ineffektivt for kundeservice-samarbeid. Les sammenligningen med et dedikert ticketing system utviklet for ...
Kick-start optimaliseringen av Zendesk med en gratis helsesjekk av Zendesk-kontoen. Les mer her.
Zendesk lanserer dynamisk tilpasning av rapporter. Som et resultat kan du blant annet lage rapporter hvor agenter kun ser egne data. Les ...
Zendesk Support Suite er et markedsledende kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser. Les mer om Zendesk Suite her.
Som sertifiserte Zendesk konsulenter kan vi skreddersy Zendesk-kontoer til ditt behov. Les hva vi kan tilby og kom i kontakt med en Zendesk ...
En Zendesk partner er en autorisert tredjeparts leverandør som har spesialisert seg på Zendesk. Trenger du hjelp med Zendesk? Jobb med en ...
Zendesk Chat er en populær live chat løsning for kundeservice og lar bedrifter chatte med kundene i sanntid. Les om Zendesk Chat.
Zendesk Explore er et kraftig analyseverktøy som gir bedrifter innsikt i deres kundeservice og forretningsytelse og muliggjør ...
Zendesk Talk er et skybasert telefonisystem som gir bedrifter en komplett løsning for å håndtere kundeinteraksjoner over telefon. Les mer ...
Ved å kombinere Zendesk Suite’s bransjeledende egenskaper med kraften til OpenAi, vil bedrifter kunne levere mer intelligent ...
Ved å utnytte AI-teknologier kan kundeservicemedarbeidere få en personlig kundeservice-assistent som gir dem en enklere hverdag. Les mer ...
Trenger du å komme I kontakt med Zendesk Support? Her er tre mulige måter for å oppnå kontakt:
Zendesk Support er en kundeservicehåndtering software designet for å hjelpe bedrifter med å behandle kundeforespørsler og ...
Enten du bygger opp kundesupport fra bunnen av eller allerede anser deg selv som en proff, Zendesk har identifisert tips til bedre ...
Les hvordan man kan møte det økende kravet til kundeservice på, med en kontaktsenterløsning som effektivt håndterer alle henvendelser på en ...
Start en gratis Zendesk Suite trial her og prøv et markedsledende kundeservicesystem.
Les fordelene med Zendesk Gather og hvordan et nettsamfunn kan hjelpe bedrifter med å skape engasjerende kundeopplevelser og mer lojale ...
Forbedre samarbeidet mellom ulike team i bedriften ved å knytte forskjellige kommunikasjonsplattformer som Teams og Slack til Zendesk. Les ...
Zendesk har flere verktøy som kan hjelpe bedrifter med Workforce management (WFM) Les om effektiv kundeservice med optimalisert bemanning ...
Integrerer man Zendesk med nettbutikken gir man en sømløs kundeopplevelse og forbedrer effektiviteten i kundeservice. Les mer
Zendesk Sell er et komplett, intuitivt og skybasert CRM system, designet for å hjelpe bedrifter med å få oversikt over salgsprosessen. Les ...
Det kan være vanskelig å velge riktig kundeservice verktøy. Her er våre tips til hva man bør vektlegge når bedriften skal velge ...
Fordelen ved å koble Zendesk til CRM-systemet. Les hvordan du kan få mer ut av Zendesk og å koble til CRM(Customer relationship management) ...
Zendesk Suite: Et skybasert kundeservicesystem som inkluderer de viktigste produktene til Zendesk og er en totalløsning for håndtering av ...
Fra chatbot til smart assistent: Hvordan AI-teknologi forbedrer CX. Les hvordan CX har utviklet seg fra menneskelig interaksjon til ...
Integrer Zendesk med Lifecycle Management Systemet (LCM) og hjelp utviklingsteamet med å administrere og spore programvareprosjekter. Les ...
Teknologisk utvikling påvirker alle bransjer, også retail-bransjen. Her er noen av de viktigste retail-trendene som vil prege året 2023.
Zendesk kan integreres med Incident Management Systemet (IMS) for å øke samarbeidet mellom kundeservice og tekniske team. Les mer her.
Zendesk Guide: et verktøy for kunnskapsbase og selvhjelpsportal. Les hvordan du kan administrere FAQ, artikler, guider m.m. for kunder, ...
Hva er et ticketing system? Et ticketing-system er et programvareverktøy som brukes av bedrifter for å jobbe med henvendelser fra kunder. ...
Zendesk Explore: Et rapporteringsverktøy som hjelper bedrifter samle inn og analysere data for å få innsikt i kundeservice. Les feilsøking ...
Zendesk tilbyr en rekke produkter som kan hjelpe bedrifter å håndtere kundene sine på en effektiv måte. Her er en presentasjon av ...
73% vil gå til konkurrentene dersom de får mer enn en dårlig kundeopplevelse. Les Trender som driver utviklingen mot eksepsjonell ...
Opplev kraften i en velorganisert, automatisert og engasjerende kundestøtte-prosess - Prøv Zendesk for IT bransjen
Med et avansert kundeservicesystem som Zendesk kan grossister oppnå en sømløs, strukturert og effektiv løsning for kundesupport. Les mer
Zendesk: Et smidig og tilgjengelig kundeservice system for detaljhandel. Les hvordan Zendesk hjelper bedrifter forbedre saksbehandling, ...
Zendesk får #1 plass av G2 for beste programvareprodukt, beste kundeserviceprodukt og produkt for mellommarkedet. Les mer her.
Bli med på Zendesk Relate online, 10. eller 11. mai 2023 og få med deg de nyeste oppdateringene til Zendesk, Zendesk sin bedriftsvisjon og ...